Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



torsdag den 8. december 2011

Whitehall from Nails Inc. Magnetic Effect Polish








Dansk, se længere nede.
Whitehall is a dark teal and the magnet adds some black/black teal to the palette. The result is absolutely gorgeous, and I like this as much as Trafalgar Square and Houses of Parliament. When you move the nails, the polish seems liquid or “alive”, and it looks like it moves on your nail.
It is a thick polish but it dries quickly, but did not quite apply as well as the others, or maybe I had a clumsy day. It flooded the cuticles, like they were magnets LOL, so sorry about the messy cuticles. 
Notice my thumb, I weren't satisfied with the result, the magnet had only worked on one side. So I went in and added a new coat of polish to half of the nail and placed the magnet again. This opens another level of effect, you can achieve with the magnet. I added Seche Vite Dry fast Top Coat.
Which one is your favorite of the four magnetic polishes from nails inc.? 
You find the other three here: Trafalgar Square, Houses of Parliament and Big Ben.
Just FYI I tried matte top coat on one nail - IMO it kills the beautifull polish completely, takes away the "live" feeling, leaving the nail looking plain dirty and weird..
Tomorrow I'll bring the last of my China Glaze's Holiday 2010 collection, my favourite Party Harty, it should have been today, but I could not wait to show you this :)
Whitehall er en mørk teal (petrolblå) farve og magneten tilføjer sort/sort teal til paletten. Resultatet er fuldstændig fantastisk, og jeg er VILD med denne lak, den er lige så flot som Trafalgar Square and Houses of Parliament.Når jeg bevæger neglene, ser lakken flydende eller ”levende” ud, det ser ud som om, den bevæger sig på neglen.
Det er en tyk lak, der tørrer hurtigt. Jeg synes den var lidt sværere at påføre end de andre i serien, den ville gerne oversvømme neglebåndene, de var måskemagnetiske ;) Eller måske havde jeg bare en klodset dag. Så undskyld det lidt sjuskede resultat.
Læg mærke til min tommel,jeg var ikke tilfreds med resultatet, magneten havde kun virket på den ene side. Derfor lagde jeg et nyt lag lak på den ene halvdel, og holdt atter magneten over. Det giver pludselig en ny række muligheder for brugen af magneten. Jeg brugte Seche Vite Dry fast Top Coat over lakken.
Hvilken er din favorit af de fire? Du genfinder de andre tre her: Trafalgar Square, Houses of Parliament og Big Ben.
Ekstra info: jeg prøvede en mat toplak på en negl, efter min mening slår det lakken ihjel, fjerner det levende udtryk og får neglen til bare at se beskidt og mærkelig ud...
I morgen kommer den sidste af mine China Glaze 2010 jule kollektion, min favorit Party Harty, den skulle have været på i dag, men jeg kunne ikke vente med at vise jer denne :)

2 kommentarer:

  1. Oh its gorgeous,love it,I just don't know which one I like best maybe Houses of Parliment because of the purple:)

    SvarSlet
  2. Yes, it hard to choose, but I think Whitehall is in my Top 5, maybe even Top 3.
    But I like Trafalgar Square very much too...

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...