Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



søndag den 18. december 2011

Thank you SwÅÅfie :)

Yesterday my blog got the best compliment it ever could get. 
To me that is when another blogger chooses to refer to it like Sofie did on her blog SwÅÅfie in "You gotta see this" - thank you SO much Sofie!!!
My Christmas Story was the reason, she describes it as "a sweet and original idea that I wanted you all to see :)"
Stay tuned for part 8 later  today. On my ring finger I have painted an owl, and an experienced ornithologist looked at it and said: Long-eared Owl (Asio otus), and that is exactly what I tried to paint :) - our little mouse has a scary nightmare with the owl in it...

I går fik min blog den flotteste kompliment, den overhovedet kan få.
For mig er det, når en anden blogger vælger at referere til den som Sofie gjorde på sin blog Swååfie i indlægget "You gotta see this" - tusind tak Sofie!!!
Min Jule historie var grunden, og hun beskriver den som "en sød og original ide, som jeg gerne vil dele med Jer".
Senere i dag kommer del 8 - og jeg håber, i vil tage et kig. Jeg har på min ringfinger tegnet en ugle, som en erfaren ornitolog kiggede på og straks sagde: Skovhornugle, og det  er lige hvad jeg prøvede at tegne :) - vores lille mus har nemlig et skræmmende mareridt, hvor uglen indgår...

2 kommentarer:

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...