Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



mandag den 5. december 2011

Little Drummer Boy – China Glaze “This’ The Season To Be Naughty and Nice”, Holiday 2010




Dansk, længere nede.
Little Drummer Boy is a shimmer polish with very subtle shimmer with tiny and not so many pieces, but still enough to give a nice effect. The color is deep, dark blue. It’s easy to apply and it’s extremely well pigmented, this is actually only one coat over one coat of China Glaze Ridge Filler. On my ring finger I have layered it with a coat of one of my favorite glitters, and it’s from the same collection, it’s called Party Hearty. No top coat.
Little Drummer Boy er en shimmer neglelak, men meget diskret med små og ikke så mange stykker, dog nok til at give en fin effekt. Farven er dyb, mørk blå. Den er let at påføre og er meget velpigmenteret, og jeg har faktisk kun brugt et lag på disse billeder. På min ringfinger har jeg lagt et lag af en af mine favorit glitterlakker, Party Hearty, der er fra samme kollektion. Jeg har brugt China Glaze Ridge Filler som grundlak, men der er ikke brugt toplak.

8 kommentarer:

  1. Hej, hvor køber du dine neglelakke henne??

    SvarSlet
  2. Hej Anonym, det er meget forskelligt afhængig af mærket. Jeg handler både i USA, England og andre EU lande, men også en del hos vores lokale forhandler af China Glaze.

    SvarSlet
  3. little drummer boy looks great, but party hearty stole my heart *.*

    SvarSlet
  4. Nail Crazy, wow, you are so poetic :) - maybe the "aliens" on your nails the other day also used Party Hearty LOL

    SvarSlet
  5. Jamen, hvad hedder siden?? Har længe ledt efter en hjemmeside der er trocæærdig, og som der har alle de gode mærker som China Glaze, Coler Club, Kleancolor osv. :)

    SvarSlet
  6. Det er som sagt flere steder, har søgt megeet rundt på Google.
    På Ebay kan du f.eks. komme i kontakt med mange sælgere og sammenligne priser, plus at du er godt sikret, hvis du skulle være så utroligt uheldig at havne i kløerne på en af de trods alt utroligt få uærlige sælgere.
    Jeg har ikke selv handlet steder med et stort udvalg af forskellige mærker, men der er f.eks. www.transdesign.com og http://www.8ty8beauty.com/, men jeg har ikke handlet med nogen af de to selv.
    Og der er i England også forskellige, har kun selv erfaring med http://venusnailsupplies.co.uk/. Endelig også http://www.beauty4nails-body.co.uk/ - men dem kan jeg ikke anbefale, der går let 3-4 uger inden du får varen, og det er ikke sikekrt det hele er med.
    Håber det hjalp?

    SvarSlet
  7. Det hjalp rigtig meget. Tusing tak. :-)

    SvarSlet
  8. Det var godt at høre, anonym, måske kunne du tænke dig at melde dig på som "fast læser", jeg trækker lod om en lille gave, når jeg når de første 30 faste læsere :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...