Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



fredag den 4. november 2011

OPI Rainbow Connection vs Essence Circus Confetti + Jade is the New Black + new nail fan

 Today OPI Ranbow Connection (The Muppets Collection) and OPI Jade is the New Black came (does not look quite right in color here, but I'll do real swatches one day) - yeaaah, I have been wating those a long time. De to nye lakker kom i dag, og dem har jeg ønsket mig længe, den grønne er ikke helt rigtig på billedet, men jeg skal nok lave rigtige swatches en dag.
But also the long awaited new nail fan for my collection swatches, they have plenty of room to write the name, collection and number of the polish - great, just what I wanted.
Men ikke nok med det, de nye "negle sticks" eller hvad man skal kalde dem, kom også. Der er masser af plads til at skrive navnet og kollektionen på skaftet, foruden det nummer neglelakken får i min samling - alle tiders, de var lige som jeg ønskede dem.

I was curious to compare OPI Rainbow Connection with the much cheaper Essence Circus Confetti, found in Germany, and I took China Glaze Party Hearty in the comparsion too. I dabbed them all generously on, and the Essence has less glitter pieces and are a little different in color.
Jeg var spændt på at sammenligne OPI Rainbow Connection med den meget billigere Essence Circus Confetti, som jeg fandt i Tyskland, og jeg tog også China Glaze Party Hearty med i sammenligningen. Jeg duppede dem på med rund hånd.
Left to right/venstre mod højre: Party Hearty, Circus Confetti and Rainbow Connection.


4 kommentarer:

  1. They look perfect for Christmas mani:)I am a huugeee fan of glitter:)

    SvarSlet
  2. Hi Mimi - yes, and I know, we are a coupple of glittter girls LOL

    SvarSlet
  3. Hej, hvor mange neglelakker har du? Jeg har selv omkring 100:-)

    SvarSlet
  4. Hej Helene.
    Jeg er i gang med at gennemgå dem og lave swatches på de nye "pinde", i samme forbindelse vil jeg give dem numre, så alt er i system, og det laver jeg et indlæg om snart :) Men jeg vil skyde på omkring ca. 70.
    Kan se, at du osse er nordjyde, jeg bor ved Thisted. Det kunne være sjovt at kunne samle en lille flok neglelaks piger en dag, vi har pladsen her i huset :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...